Termeni și condiții
Acești termeni și condiții se aplică achizițiilor din magazinul online www.impresi.ro. Condițiile specifică drepturile și obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului.
Date de contact
Denumirea magazinului electronic: www.impresi.ro
Operatorul: Impresi s.r.o.
Sediul: Josefa Tomáška 1317, 337 01 Rokycany, Czech Republic
ID companie: 10732110
CIF: CZ10732110
Înregistrată în registrul comerțului la Tribunalul Regional din Plzeň, secțiunea C, dosar 40553
Telefon: +420 773 724 210
E-mail: info@impresi.ro
Adresa de contact: Impresi s.r.o., Republikánská 2, 312 00 Plzeň, Czechia
Program de lucru: 8:00 - 14:30
Vânzătorul se angajează să răspundă imediat la corespondența scrisă sau electronică din partea cumpărătorului în termen de cel mult două zile lucrătoare.
Informații
Informațiile despre produse și prețuri specificate de vânzător sunt obligatorii, cu excepția unei erori evidente. Prețurile sunt prezentate inclusiv cu toate taxele (de ex. taxa TVA) și comisioane, cu excepția costurilor de transport.
Metoda de plată acceptată este menționată aici. Vânzătorul nu percepe taxe în funcție de metoda de plată, cu excepția taxei pentru rambursul.
Primirea unei oferte cu o modificare sau o diferență nu reprezintă o acceptare a ofertei.
Confirmarea conținutului contractului încheiat într-o altă formă decât cea scrisă, care prezintă diferențe de la conținutul convenit efectiv al contractului, nu are efect juridic.
Acceptarea performanței nesolicitate de către cumpărător nu înseamnă acceptarea ofertei.
Livrarea bunurilor
Vânzătorul va livra bunurile cumpărătorului în stare completă, nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, cu excepția cazului în care specifică un timp de livrare diferit pentru bunurile individuale. Dacă la produs este specificat „în stoc”, vânzătorul expediază produsele în cel mult două zile lucrătoare. Cumpărătorul este obligat să preia produsele și să le plătească. Cumpărătorul este sfătuit să verifice produsele la primire cât mai repede posibil.
Vânzătorul va trimite cumpărătorului documentele aferente produselor, în special documentul fiscal și certificatele produselor, imediat după livrarea bunurilor, în cel mult două zile de la preluarea produselor de către consumator.
În cazul în care acest lucru este cerut de către Cumpărător, Vânzătorul îi va confirma în scris, în ce măsură și în cât timp persistă obligațiile care decurg din performanța defectuoasă și modul în care Cumpărătorul își poate revendica drepturile sale.
Prețul și metoda de transport - informații aici
În cazul în care vânzătorul nu respectă termenul limită pentru livrarea sau expedierea produselor, acesta va livra produsele cumpărătorului gratuit și îi va acorda o reducere de 10 % din prețul de achiziție. Alte drepturi ale cumpărătorului nu sunt afectate prin aceasta.
Dacă cumpărătorul nu preia bunurile în termenul convenit prin încălcarea obligației sale, este obligat să plătească vânzătorului o taxă de depozitare pentru fiecare zi de întârziere în valoare de XXX lei, dar maximum XXX lei. Vânzătorul are dreptul, după ce a notificat în mod demonstrabil cumpărătorul prin e-mail și i-a acordat un nou termen rezonabil pentru preluarea bunurilor, să vândă bunurile într-un mod adecvat. Vânzătorul este îndreptățit să solicite cumpărătorului taxe aferente costurilor de depozitare și de livrare inutilă a mărfurilor din cauza lipsei de cooperare din partea cumpărătorului în suma strict necesară.
Anularea comenzii și retragerea din contract
Cumpărătorul se poate retrage din contract în termen de 21 de zile de la preluarea produsului sau a ultimei părți a livrării, indiferent de modalitatea de primire a produsului sau modalitatea de plată. Această perioadă este destinată pentru ai permite cumpărătorului să se familiarizeze cu natura, caracteristicile și funcționalitatea produselor într-o măsură adecvată.
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în orice moment înainte de livrarea produselor.
Retragerea din contract va fi trimisă sau predată de către cumpărător vânzătorului în termen de 21 de zile. Cumpărătorul nu trebuie să menționeze niciun motiv de retragere din contract. Pentru a facilita comunicarea, este indicat ca, în notificarea privind retragerea din contract, să menționați data achiziției sau numărul contractului/documentului de vânzare, contul bancar și modalitatea de returnare a produselor.
Vânzătorul este obligat să restituie integral cumpărătorului suma aferentă prețului produselor și costurile plătite pentru livrarea sa în termen de 14 zile de la retragerea din contract, în același mod în care a primit plata de la cumpărător. Dacă vânzătorul îi oferă cumpărătorului mai multe opțiuni de livrare, acesta are obligația să îi returneze cumpărătorului contravaloarea celei mai ieftine metode de transport. Cumpărătorul este obligat să îi trimită sau să predea vânzătorului produsele cumpărate cel târziu în același termen. Produsele trebuie returnate vânzătorului (nu cu plata ramburs) complete, de preferință în ambalajul original, nu sunt admise semne de uzură sau deteriorare. În cazul retragerii din contract, cumpărătorul suportă costul returnării produselor.
Vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului suma primită înainte ca acesta să predea marfa sau să demonstreze că a trimis marfa vânzătorului.
În cazul în care produsele returnate sunt afectate de încălcarea obligațiilor cumpărătorului, vânzătorul are dreptul să solicite cumpărătorului o compensație pentru reducerea valorii produselor și să o compenseze cu suma restituită.
Excepții: Dreptul de retragere nu poate fi exercitat în contractele pentru furnizarea de conținut digital dacă nu a fost livrat pe un suport tangibil sau în contractele pentru furnizarea de servicii, în ambele cazuri, cu condiția ca performanța să aibă loc cu consimțământul expres al cumpărătorului înainte de retragerea din contract; în plus, în cazul contractelor pentru furnizarea de servicii sau bunuri (inclusiv băuturi alcoolice), al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară independent de voința vânzătorului; pentru contractele de furnizare de bunuri adaptate dorințelor cumpărătorului sau pentru persoana acestuia și pentru contractele de bunuri perisabile, pentru bunuri care au fost iremediabil amestecate cu alte bunuri sau scoase dintr-un pachet închis și care nu pot fi returnate din motive de igienă; în cazul furnizării de înregistrări audio sau video sau programe de calculator, dacă cumpărătorul a rupt ambalajul original; pentru furnizarea de ziare, reviste sau alte periodice; în cazul contractelor de cazare, transport, masă sau folosirea timpului liber oferite într-o perioadă specificată sau în cazul contractelor încheiate pe baza unei licitații publice în conformitate cu legea care reglementează licitațiile publice.
Formularul online de retragere din contract este disponibil aici.
Vânzătorul are dreptul să se retragă din contract în orice moment înainte de livrarea produselor, în cazul în care în mod obiectiv nu poate să livreze produsele cumpărătorului într-un termen rezonabil și/sau dacă devine evident că, cumpărătorul a încălcat un contract încheiat anterior cu vânzătorul.
Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, un contract nu este încheiat dacă există îndoieli justificate cu privire la adevărata identitate a cumpărătorului sau în cazul unor erori evidente în informațiile despre produs sau preț.
Drepturi și obligații privind executarea defectuoasă
Calitatea produselor la livrare
Dacă produsele primite au deficiențe (de exemplu, nu au caracteristicile convenite sau așteptate în mod justificat, nu se potrivesc pentru scopul obișnuit sau convenit, nu sunt complete, nu corespund ca și cantitate, mărime, greutate sau calitate, nu corespund altor parametri legali, contractuali sau precontractuali) acestea constituie defecte ale produselor pentru care este responsabil vânzătorul.
Cumpărătorul poate solicita vânzătorului în cel mult doi ani de la primirea mărfurilor ca, la cererea sa sî îndepărteze gratuit defectul sau să îi ofere o reducere rezonabilă la preț; dacă acest lucru nu este disproporționat față de natura defectului (mai ales dacă defectul nu poate fi remediat fără întârzieri nejustificate), poate aplica cerința de livrare a unui articol nou fără defecte sau componente noi fără defecte, dacă defectul privește doar o componentă sau piesă.
Dacă repararea sau înlocuirea produsului nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita rambursarea completă a prețului de achiziție în baza retragerii din contract.
În termen de șase luni de la primirea produsului, se presupune că defectul produsului exista deja în momentul primirii produsului.
Vânzătorul nu va fi obligat să respecte cererea cumpărătorului dacă dovedește că cumpărătorul a știut despre defectul produsului înainte de preluare sau el a cauzat defectul.
În ce privește bunurile second-hand uzate, vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele corespunzătoare gradului de utilizare sau uzură anterioară. În cazul articolelor vândute la un preț mai mic, vânzătorul nu este răspunzător pentru defectul pentru care a fost convenit prețul mai mic. În loc de dreptul la schimb, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din preț.
Drepturi legale la performanța defectuoasă
Vânzătorul răspunde pentru defectele apărute după preluarea produsului în termenul de garanție de 24 de luni sau până la data de expirare menționată în reclamă, pe ambalajul produsului sau în instrucțiunile atașate.
În acest termen, cumpărătorul poate depune o reclamație și, la alegerea sa, poate solicita pentru un defect care constituie o încălcare materială a contractului (iniferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil):
- eliminarea defectului prin livrarea unui articol nou fără defect sau prin livrarea unui articol lipsă;
- îndepărtarea gratuită a defectului prin reparare;
- o reducere rezonabilă din prețul de achiziție; sau
- rambursarea prețului de achiziție pe baza retragerii din contract.
Se consideră o încălcare semnificativă a contractului acea încălcare despre care partea care a încălcat știa deja sau trebuia s-o cunoască la momentul încheierii contractului, că cealaltă parte nu ar încheia contractul dacă ar fi prevăzut această încălcare.
În cazul unui defect care înseamnă o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil), cumpărătorul este îndreptățit să îi fie eliminat defectul sau să primească o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.
Dacă un defect remediabil sce produs în mod repetat după reparație (a treia reclamație pentru același defect sau al patrulea pentru diferite defecte) sau dacă produsele au un număr mare de defecte (cel puțin trei defecte în același timp), cumpărătorul poate solicita o reducere din prețul de achiziție.
Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate de uzura normală sau nerespectarea instrucțiunilor de utilizare.
Soluționarea reclamațiilor
Cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la vânzător sau la persoana indicată de acesta pentru reparații fără întârziere nejustificată după constatarea defectului. Dacă face acest lucru în scris sau în format electronic, ar trebui să furnizeze datele de contact, o descriere a defectului și o cerere de soluționare a reclamației.
Formularul de reclamații poate fi găsit aici.
Cumpărătorul are obligația ca, la momentul notificării defectului sau fără întârzieri nejustificate după notificarea defectului, să îl informeze pe vânzător despre metoda de soluționare pe care a ales-o pentru tratarea reclamației. Modificarea alegerii fără acordul vânzătorului este posibilă numai dacă cumpărătorul a solicitat repararea defectului, care se dovedește a fi iremediabil.
Dacă cumpărătorul nu alege la timp dreptul său din încălcarea semnificativă a contractului, acesta are dreptul ca și în cazul încălcării minore a contractului.
Cumpărătorul are obligația să demonstreze achiziția produsului (de preferință prin documentul fiscal). Termenul de soluționare a unei reclamații începe să decurgă din momentul depunerii (notificării) reclamației. Cumpărătorul va preda sau livra marfa vânzătorului sau la locul desemnat pentru reparații în același timp sau ulterior după depunerea reclamației. Produsele trebuie ambalate în ambalaje adecvate în timpul transportului, pentru a evita deteriorarea, trebuie să fie curate și complete.
Vânzătorul este obligat să decidă prompt, în termen de trei zile lucrătoare, cu privire la reclamație sau eventual despre faptul că este necesară evaluarea unui expert în vederea luării deciziei. În acest termen va împărtăși cumpărătorului informația cu privire la nevoia evaluării de către expert. Vânzătorul va soluționa cererea, inclusiv va înlătura defectul, fără întârziere nejustificată, cel târziu în termen de 14 zile de la înaintarea sa, cu excepția cazului în care părțile convin în scris un termen mai lung. După această perioadă, cumpărătorul are aceleași drepturi ca și cum ar fi vorba despre o încălcare semnificativă a contractului.
Dacă vânzătorul refuză să înlăture defectul, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă din preț sau să se retragă din contract.
Termenul de garanție se prelungește cu perioada de la depunerea reclamației până la soluționarea acesteia sau până când cumpărătorul a fost obligat să ridice produsul. În cazul înlocuirii produsului sau a unei părți a acestuia, răspunderea vânzătorului se aplică ca și în cazul cumpărării unui produs nou sau a părții acestuia.
Dacă nu este posibilă monitorizarea online a statusului soluționării reclamației, vânzătorul se angajează să informeze cumpărătorul despre soluționarea reclamației prin e-mail sau prin SMS, în conformitate cu solicitarea acestuia.
În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în acest scop.
Politica de confidențialitate
Vânzătorul este administratorul datelor cu caracter personal furnizate în scopul îndeplinirii obiectului contractului.
Datele de identificare și de contact ale administratorului
Compania: Impresi s.r.o.
Sediul social: Josefa Tomáška 1317, 337 01 Rokycany, Czechia
CUI: 10732110
CIF: CZ10732110
Telefon: +420 773 724 210
E-mail: info@impresi.ro
Adresa de contact: Impresi s.r.o., Republikánská 2, 312 00 Plzeň, Czechia
Scopul prelucrării, domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal și baza legală pentru prelucrare
Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, în scopul încheierii contractului de cumpărare, executarea ulterioară a acestuia (procesarea comenzii, asigurarea și livrarea bunurilor) și posibila soluționare a drepturilor de executare defectuoasă (reclamații), administratorul va prelucra și stoca în conformitate cu Regulamentul (UE) ) 2016/679, Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal (denumit în continuare GDPR), datele sale personale după cum urmează: numele, prenumele, adresa, e-mailul și număr de telefon.
Baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este în conformitate cu articolul 6 alineatul 1 lit. b) din GDPR executarea contractului, unde cumpărătorul este parte contractantă.
Categorii de destinatari de date cu caracter personal
Administratorul se angajează să nu dezvăluie datele personale ale cumpărătorului altor entități decât următorilor:
- a) transportatorului contractual, pe care cumpărătorul îl alege în formularul de comandă, în scopul livrării mărfurilor, lista transportatorilor este disponibilă pe https://www.impresi.ro/utile/metoda-de-trasnport, datele fiind furnizate în următoarea măsură: numele, prenumele, adresa, e-mailul, numărul de telefon;
- b) operatorului portalului Heureka.cz în scopul de a genera și a trimite chestionare de satisfacție privind achiziția în cadrul programului Verificat de clienți în care este implicat magazinul online. Baza legală a procesării în acest caz este în conformitate cu articolul 6 alin. 1 lit. f) din GDPR, interesul legitim al administratorului care constă în verificarea satisfacției cumpărătorului în legătură cu achiziția de la administrator. Trimiterea de chestionare se aplică tuturor cumpărătorilor care nu au refuzat trimiterea comunicărilor comerciale în sensul § 7 alin. 3 din Legea privind anumite servicii ale societății informaționale (nr. 480/2004 Coll.) și se efectuează după fiecare achiziție din magazinul online. Operatorul portalului Heureka.cz are dreptul să utilizeze adresa de e-mail trimisă exclusiv în scopul generării și trimiterii unui chestionar de satisfacție în sensul Termenilor și condițiilor programului Verificat de clienți disponibile aici. Cumpărătorul poate renunța în orice moment la chestionare din Programul Verificat de clienți prin refuzarea trimiterea altor chestionare folosind linkul din e-mailul chestionarului. În caz de refuz, chestionarul nu va mai fi trimis cumpărătorului.
Timpul de stocare
Datele cu caracter personal vor fi stocate de administrator pentru timpul necesar îndeplinirii contractului (prelucrarea comenzii, preluarea și livrarea produselor) și pe durata garanției legale (24 de luni de la primirea produselor) sau pe toată durata garanției contractuale.
Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, în conformitate cu § 31 din Legea contabilității (nr. 593/1991 col.), administratorul este obligat să păstreze documentele contabile și evidențele contabile (facturi) pentru o perioadă de 5 ani începând cu sfârșitul perioadei contabile, la care se raportează (adică dacă cumpărați bunuri în cursul anului 2018, factura trebuie păstrată până la sfârșitul anului 2023). Administratorul este, de asemenea, obligat în temeiul articolului 47 din Legea privind administrarea impozitelor și taxelor (nr. 337/1992 col.) Să păstreze factura timp de 3 ani de la sfârșitul perioadei de impozitare în care a apărut datoria fiscală aferentă facturii (adică dacă cumpărați bunuri în cursul anului 2018, factura trebuie păstrată în scopuri fiscale până la sfârșitul anului 2021). Factura conține următoarele date personale: numele, prenumele și adresa.
De asemenea, cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, în conformitate cu § 35 din Legea privind taxa pe valoarea adăugată (nr. 235/2004, coll.), administratorul este obligat să păstreze documentele fiscale pentru o perioadă de 10 ani de la sfârșitul perioadei de impozitare în care a avut loc tranzacția (de exemplu: dacă cumpărați produse pe parcursul anului 2018, factura trebuie păstrată până la sfârșitul anului 2028). Documentul fiscal conține următoarele date cu caracter personal: numele, prenumele și adresa.
Drepturile cumpărătorului cu privire la datele cu caracter personal
Cumpărătorul în continuare ia la cunoștință faptul că, în conformitate cu articolele 15-21 din GDPR, are dreptul:
- a) să acceseze datele cu caracter personal constând în dreptul de a obține confirmarea de la operator cu privire la faptul dacă datele cu caracter personal care îl privesc sunt sau nu procesate și, dacă da, să aibă acces la aceste date cu caracter personal și la informațiile definite la articolul 15 GDPR ;
- b) la corectarea datelor cu caracter personal inexacte care îl privesc, ținând cont în continuare de scopurile de prelucrare, cumpărătorul are dreptul să completeze date cu caracter personal incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare în temeiul articolului 16 din GDPR;
- c) la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), care constă în faptul că, operatorul șterge fără întârziere nejustificată datele personale referitoare la cumpărător de îndată ce acestea nu mai sunt necesare în scopul executării contractului, cu excepția cazului în care există un alt motiv legal pentru prelucrarea lor ulterioară;
- d) la restricționarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cazurile definite la articolul 18 din GDPR;
- e) la portabilitatea datelor în conformitate cu articolul 20 din GDPR;
- f) de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal în conformitate cu articolul 21 din GDPR.
Administratorul furnizează, la cerere, cumpărătorului informații despre măsurile luate în fiecare caz în termen de 20 de zile de la primirea cererii.
În caz de îndoieli cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, cumpărătorul are dreptul să contacteze Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, care este autoritatea de supraveghere din acest domeniu, și să depună o reclamație.
Vânzătorul va permite achiziția fără înregistrare, utilizând în același timp datele cumpărătorilor neînregistrați exclusiv pentru îndeplinirea obiectului contractului, nu în scopuri de marketing sau de afaceri.
Soluționarea litigiilor
Litigiile reciproce dintre vânzător și cumpărător sunt soluționate de instanțele din domeniu.
În conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor (nr. 634/1992 col.), un cumpărător care este consumator are dreptul la o soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum care rezultă dintr-un contract de cumpărare sau un contract de furnizare de servicii. Entitatea autorizată să efectueze soluționarea extrajudiciară a litigiului este Inspecția Comercială din Cehia Mai multe informații sunt disponibile pe www.coi.cz.
Soluționarea extrajudiciară a unui litigiu pentru consumator va fi inițiată numai la cererea consumatorului și numai dacă litigiul nu a fost soluționat direct cu vânzătorul. Cererea poate fi depusă în termen de cel mult un an de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul, care face obiectul litigiului, pentru prima dată la vânzător.
Consumatorul are dreptul să înceapă soluționarea online a litigiilor prin intermediul platformei SAL (ODR) disponibile pe site-ul ec.europa.eu/consumers/odr/.
De asemenea, cumpărătorul poate contacta dTest, o.p.s. prin www.dtest.cz/poradna sau telefonic la 299 149 009 pentru sfaturi cu privire la drepturile consumatorilor.
Supravegherea respectării obligațiilor care decurg din Legea privind protecția consumatorilor (nr. 634/1992 col.) este efectuată de către Inspectoratul comercial ceh (www.coi.cz).
Altele
Prin cumpărător în sensul acestor Termeni și condiții se înțelege un consumator, adică o persoană fizică care, spre deosebire de vânzător atunci când încheie și execută contractul, nu acționează în scopul desfășurării activității sale comerciale sau profesionale.
În sensul acestor Termeni și condiții, Vânzătorul înseamnă un antreprenor care la încheierea și executarea contractului, spre deosebire de cumpărător, acționează în scopul desfășurării activității sale comerciale sau profesionale.
Preluarea deșeurilor de echipamente electrice și a altor produse
Vânzătorul asigură preluarea deșeurilor de echipamente electrice din gospodării și colectarea separată a deșeurilor electrice, bateriilor și acumulatorilor în conformitate cu legislația aplicabilă. Clientul are dreptul să returneze la sediul vânzătorului echipamentul electronice vechi atunci când achiziționează echipamente electronice similare noi sau baterii sau acumulatori.
Clientul are, de asemenea, dreptul de a returna echipamentele electronice, deșeurile electronice sau bateriile sau acumulatorii în punctele de colectare destinate colectării acestor deșeuri în municipiul în care locuiește.
Vânzătorul asigură, de asemenea, ridicarea gratuită a echipamentelor electronice direct din gospodării dacă clientul comandă bunuri de tip și utilizare similare. Preluarea se aplică la echipamentele electronice în cantitatea corespunzătoare mărfurilor comandate.
Echipamentele electronice, deșeurile electronice, bateriile și acumulatorii nu trebuie aruncate împreună cu deșeurile mixte, ci trebuie aruncate în zonele desemnate, adică în curțile de colectare sau în punctele de colectare, precum cele menționate mai sus. Aceste instalații și deșeuri vor fi utilizate în continuare pentru fabricarea de noi instalații. Substanțele periculoase și nocive din aceste dispozitive și deșeuri pot dăuna mediului sau sănătății umane.
Realizarea propriului design
Orice conținut încărcat pe site-ul vânzătorului (cum ar fi grafica încărcată în scopul proiectării unei huse de protecție personalizate) este responsabilitatea cumpărătorului care l-a încărcat. Cumpărătorul nu poate încărca sau nu se poate angaja în niciun fel în acest sens cu conținut a cărui utilizare încalcă drepturile de autor sau ar putea contribui la săvârșirea unei infracțiuni sau este în vreun fel contrară legislației aplicabile. În cazul oricărei suspiciuni că, conținutul furnizat de cumpărător nu îndeplinește cerințele, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu utiliza un astfel de conținut, despre care va informa cumpărătorul fără întârziere nejustificată.
Alte aspecte care nu sunt menționate aici sunt reglementate de Codul civil (nr. 89/2012 coll.), Legea privind protecția consumatorului (nr. 634/1992 M.O.) și alte reglementări legale, în versiunea modificărilor ulterioare.
Contractul și întrebările conexe sunt reglementate de legislația cehă.
Orice modificări aduse acestor Termeni și condiții în altă formă decât cea convenită în scris de ambele părți sunt excluse.
Acești Termeni și condiții intră în vigoare începând cu 1 iulie 2024.
Acești Termeni și condiții au fost prelucrate de dTest, o.p.s. Prin acceptarea acestora, vânzătorul a intrat în mod voluntar în sistemul „îmbunătățirii calității condițiilor de afaceri”, care are ca scop clarificarea și simplificarea condițiilor de afaceri, îmbunătățirea relației dintre consumator și antreprenor și o garantare a condițiilor de afaceri pentru cumpărători - consumatori.
Dacă aveți întrebări cu privire la acești Termeni și condiții sau dacă sunteți nemulțumit de acțiunile operatorului, ne puteți contacta telefonic la linia de asistență pentru clienți dTest: 299 149 009, electronic, introducând o întrebare la www.dtest.cz/spotrebitelska- poradna sau în scris la: dTest, o.p.s., Černomořská 419/10, 101 00 Praga 10.
Pentru descărcare
Termenii și condițiile valabile de la: 2024-07-01